Viihtyisä juhlapaikka

Mäenpään kylätalo on viihtyisä juhlapaikka. Kylätalolla on vietetty kihlajaisia, häitä, syntymäpäiviä, rippijuhlia, sukujuhlia sekä myös muistotilaisuuksia. Salissa mahtuu samaan aikaan syömään väljästi 80 vierasta ja vähän tiivistäen yli 100 vierasta. Aisaparin hankkeena toteutettu digiremppa mahdollistaa monipuolisen esitystekniikan: videon ja kuvan esittämisen isolta valkokankaalta, videoimisen web-kameralla sekä kiinteän saliäänentoiston. Salissa oleva näyttämö sopii erinomaisesti ohjelman esittämiseen. Piha-alueella on myös pöytiä sekä grillikota. Piha-alueen leikkikenttä käytössä. (Grillikota ja leikkikenttä ovat yleisessä käytössä).

Kylätalolla on asianmukainen ja moderni suurtalouskeittiö ja osaavat emännät, joiden kanssa voi sopia juhlan tarjoiluista ja emäntien määrästä. Keittiö voidaan luovuttaa myös maa- ja kotitalousnaisten, pitopalvelun tai vastaavan osaavan henkilökunnan käyttöön.

Varaukset hoitaa Ritva Ronkanen puh. 0400761072
Varaustilanteen voit tarkastaa Tapahtumakalenterista

Kylätalon vuokrat 29.1.2023 alkaen
- Keittiön puoli esim. kokoustila 60€/päivä
- Keittiö + sali
- 15€/h
- 150€/päivä (8:00-24:00, ylittävät tunnit +15€/alkava tunti)
- Viikonloppuvaraus (häät, syntymäpäivät yms.)
- torstai 14:00 - sunnuntai 14:00 400€

Huomaa, että kyläseuran jäsenenä saat vuokrata taloa edullisemmalla hinnalla. Alennukseen vaaditaan vähintään 2v jäsenyys.

- AV laitteet salin vuokrauksen yhteydessä 50€
- tietokone tai oma laite HDMI-kytkennällä + videotykki & valkokangas, web-kamera, BenQ langaton esitystekniikka, kiinteä äänentoisto

Kylätalon emännät: Ritva Ronkanen 0400761072, Eila Rintamäki 050 514 4530, Anni Keisala 050 302 9351

Mäenpään kaunis kylätalo sijaitsee n. 5 km Kauhavan keskustasta, Mäenpääntien ja Pölkyntie risteyksessä.